SHAKLEE

Assalamualaikum..bertemu lagi kita pada kali ini...tapi kali ni saya nak sharekan......DIETARY SUPPLEMENT, SHAKLEE, set kurus.Set kurus shaklee adalah produk semulajadi yg membakar lemak, membuang toksin dan membina otot.3 ciri ini sgt penting untuk proses penurunan berat badan.Shaklee bukan seperti produk pelangsingan badan di pasaran skrg yg menjanjikan penurunan secara drastik. Ianya produk semulajadi yg kaya dengan nutrisi dan paling penting ianya HALAL dan ada kelulusan KKM.....Meh kite baca apa yg ada kat shaklee ni, produk yg sgt BAGUSS...

Alfalfa Complex (Essential Nutrition) 



Sumber Zat Makanan Semulajadi & Klorofil Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala nutrien. Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam enam meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementeara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi. Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi

Alfalfa Complex merupakan satu Formulasi Shaklee Signature yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950s.
• Sumber semulajadi alfalfa.
• Pil juga boleh dihancurkan dan dicampur ke dalam air
sebagai minuman herba semulajadi.

Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 


Lecithin (Essential Nutrition)



Kolina merupakan satu komponen asetilkolina neurotransmiter yang terlibat dalam penghantaran mesej ke otak dan sistem saraf. Soya lecithin merupakan sumber utama kolina.

Lecithin Shaklee diperolehi secara semulajadi daripada kacang soya. Setiap kapsul gel lembut menyumbang 530mg lecithin.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

OmegaGuard™ (Heart Health)




Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.

Shaklee OmegaGuardTM merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan. Satu hidangan OmegaGuardTM menyediakan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA. 



DAN BANYAK LAGI....


JIKA BERMINAT, SILA PM SAYA DI FACEBOOK : https://www.facebook.com/syirah.silat
ATAU CALL/MESSAGE/WHATSAPP DI : 0126455575 (FAEZ)

0 comments:

Post a Comment